Všeobecné obchodné podmienky

 

Kto sme?

Sme moderný internetový e-shop, ktorý ponúka najširší sortiment zlatých a diamantových šperkov, ktoré prinášajú luxus, pôvab, elegantnosť u žien, ale aj mužov či Vašich ratolestí. U nás je výmena možná do 30 dni, o nič sa báť nemusíte, darček nie je problém kúpiť aj s predstihom a včas ho vymeniť, ak by niečo nebolo podľa Vašich predstáv.

 

Delaclair.sk

V našom internetovom obchode si plne uvedomujeme, že šperky človek nekupuje každodenne, preto v našom sortimente nájdete šperky, ktorých kúpa sa vyplatí po celý Váš život. V našom e-shope platí, že ak nakupujete u nás, budete sa k nám vracať, lebo sa sami presvedčite, ako dbáme na kvalitu a na dobrý pocit nakupovania našich zákazníkov, na rýchle dodanie k Vám domov a ušetrenie Vášho času. Nepoznáme slovo nemožné, a taktiež neochotu zo strany nášho tímu. Váš spokojný nákup nás každým dňom pozdvihuje a robí tým, čím sme. Ak u nás nakupujete, nakupujete s radosťou. Na info@delaclair.sk nás môžete kedykoľvek kontaktovať, ak si neviete pomôcť. Náš tím Vám ochotne pomôže. Nemusíte sa trápiť, či vyberiete správny šperk, lebo u nás určite vyberiete správne. Nakupovanie sa mení zo strany zákazníkov na radosť a my máme neopísateľný pocit, ak budeme súčasťou Vašej výnimočnej udalosti, ako sú narodeniny, svadobný deň, výročia, promócie, … Neviete si vybrať? Sme Vám neustále k dispozícii. Nie sme len predajcami, ale sme aj ľuďmi, ak potrebujete ľudskú radu, aj na tú Vám vieme ochotne zodpovedať a poradiť.

Kde sa nachádzame?

V súčasnej dobe nás nájdete v 4* hoteloch na Slovensku . Vždy sa snažíme napredovať, nikdy nekončíme, každý deň vyhľadávame príležitosť na niečo nové, aby sa naši zákazníci k nám vracali opäť a boli nami maximálne spokojní. U nás čas nehrá rolu, kedykoľvek kliknete na náš e-shop, potrebujete urgentne odoslať šperk, stačí sa nám ozvať a my pre Vás zabezpečíme naše služby ako len vieme! U nás nakupujete výhodne a v pohodlí domova, stačí mať k dispozícii internet a telefón. Nemusíte sa trápiť chodením po obchodných centrách, stačí si zájsť na stránku Delaclair.sk, všetko z pohodlia domova, my sa o všetko postaráme.

Naši zákazníci

Ak čítate tieto riadky, určite ste našim verným zákazníkom, alebo sa pokúšate vyriešiť dilemu, či sa to u nás naozaj vyplatí. My Vám s hrdosťou môžeme povedať, “Skúste to a neoľutujete“. Pracujeme na sebe každým dňom stále viac a vieme, že v živote nič neostane nepovšimnuté. Ak nebudete spokojní, tovar môžete vrátiť a my Vám odošleme peniaze. Odoslali sme už tisíce produktov z nášho internetového obchodu, ak by sa vyskytol nejaký problém, vyriešime ho okamžite! Vaša neustála spokojnosť je pre nás priorita.

 

Medzi naše hodnoty nielen v e-shope, ale aj živote patria

  • Cieľavedomosť
  • Rýchlosť
  • Spokojnosť našich zákazníkov
  • Stručný a výstižný
  • Budovanie dobrých vzťahov s našimi zákazníkmi

Nič netajíme, tovar nevnucujeme, našim cieľom je, aby ste naozaj výhodné nakúpili, investíciu Vašich peňazí neľutovali a vracali ste sa k nám na základe Vašich dobrých skúseností. Nepotrebujeme klamať, chceme Vám ukázať našu exkluzivitu a kvalitu, Váš úsmev na tvári a spokojnosť, keď na nás budete aj po prežitých spoločných rokoch spomínať.

 

Ako dopadol deň, keď ste darovali náušnice,  náramok,  alebo náhrdelník?

Napíšte nám spätnú väzbu, ak sa obdarovanej osobe páčil vybraný šperk od nás, ako to prebiehalo, splnili sme Vaše očakávania? Ak všetko malo kladný dopad, budeme neskutočné šťastní. Ak však nastane nejaký problém, okamžite nám dajte nám vedieť, nebudeme to brať ako urážku, ale zlepšíme to. Kritika nás posúva ďalej. Ak máte nejaký nápad, ako niečo u nás vylepšiť napíšte nám, budeme vďační. V každom obchode ma zákazník právo na vyjadrenie úprimného názoru, očakávame ho aj my. Ste našim pohonom – vy, milí zákazníci. Každá skúsenosť s Vami nás posúva ďalej a ďalej, či je hodnotenie kladné, alebo záporné, ktoré sme už teraz určite vyriešili, nič nenecháme nepovšimnuté na stole. Žiadne negatívne hodnotenie nenecháme nevyriešené, ak spravíme chybu, vieme si ju uznať, vieme sa ospravedlniť, vieme to vyriešiť kompenzáciou, aj my sme len ľudia, aj nám môže niečo uniknúť a na to máme Vás.

Chceme zažiť pocit šťastia s Vami, hneď ako Vám príde objednaný produkt domov, aby ste povedali „o tomto som sníval/a“. Ak chcete Vašu priateľku/ priateľa prekvapiť a chcete, aby sme objednávku spravili diskrétne, u nás to, samozrejme, nie je problém. Stačí nám zavolať a my sa už o všetko postaráme. Napíšte nám Váš námet a my ho zrealizujeme, aby ste vy mohli spokojne v noci spať a aby Váš plán vyšiel úplné presne do detailov.

 

 

Ponúkame:

  • originálne šperky
  • denne aktualizovaná ponuka, exkluzívna kolekcia, horúce novinky
  • sme registrovaní na Puncovom úrade – s Puncovým úradom sme uzavreli dohodu o umožnení fiktívnych internetových nákupov. Puncový úrad má možnosť objednať si v našom internetovom obchode zlatý šperk a overiť si jeho rýdzosť!
  • Sme dlhoročný držitelia certifikátu „SAEC – Bezpečný nákup“, ktorý potvrdzuje, že nami prevádzkovaný internetový obchod spĺňa všetky požiadavky vyplývajúce z platnej legislatívy a zaviazal sa dodržiavať pravidlá bezpečného a bezproblémového nákupu, najmä úplné a pravdivé informovanie o prevádzkovateľovi, procese nákupu, vybavenie objednávky a reklamáciách. Certifikácia zároveň predstavuje dobrovoľnú deklaráciu a záväzný sľub internetového obchodu, že zákonné požiadavky pozná, bude ich rešpektovať a bude sa nimi riadiť pri predaji tovaru zákazníkom.
  • SAEC preukazuje spotrebiteľovi, že naše obchodné podmienky sú v súlade so zákonom a obhajuje spotrebiteľské práva

 

Exkluzivita

Pravidelne sa zúčastňujeme výstav a to nielen na Slovensku, ale aj vo svete, snažíme sa priniesť do Vašich snov realitu a to hlavne tým, že spolupracujeme s partnermi zo západnej Európy. Horúce novinky a trendy môžete aj vy zaznamenávať v našom e-shope a môžete ich mať už na druhý deň. Vyrábame aj šperky na mieru, ak má Vaša priateľka presnú predstavu o tom, ako má šperk vyzerať a hovorí Vám to neustále, dajte nám vedieť, „vyčarujeme“ jej šperk presne podľa jej predstáv a ona sa do Vás opäť zamiluje. Ženy milujú byť počúvané, rozmaznávané a hlavne milované. A to patrí aj k nášmu baličku služieb, ktorý ponúkame.

Pripravujeme pre Vás blogy, informácie o našom obore, o výstavách najkrajších šperkov celého sveta. Robíme to pre Vás, aby sme Vám priniesli a preferovali tie najkrajšie kúsky z celého sveta. Sme aj na Facebooku a Instagrame, kde pravidelne prispievame a máte možnosť byť medzi prvými, ktorí uvidia naše najexkluzívnejšie šperky ako aj novinky. Na tejto sociálnej sieti nás môžete informovať, prípadne položiť nejaké otázky, s ktorými si neviete rady. Všetko je aktuálne a každý deň sa snažíme dopĺňať obsah najaktuálnejšími kúskami s ktorými budete neodolateľní.

Ponuka rôznych možností, ako nás kontaktovať 

Nemáte radi telefonovanie? Napíšte nám e-mail, alebo na Facebook. Na každú jednu otázku Vám radi odpovieme, prípadne Vám ukážeme motiváciu, ako správne postupovať a zaujať človeka, ktorého chcete prekvapiť a dopriať mu neodolateľný moment v živote na, ktorý nikdy nezabudne. Záleží nám hlavne na Vás, našich zákazníkov, či už budete u nás nakupovať ako nás stály zákazník, alebo len hľadáte niečo na výnimočnú príležitosť. Sme tu pre Vás a môžete s nami počítať. Našim fotkám dávame dôvtip, pretože u nás zákazník nakupuje hlavne okom, aby boli fotky reálne a prinášali presne to, čo hľadáte. O všetky naše stránky sa staráme každý deň, ponúkame aktuálne informácie, pravidelne sme na telefóne a urgentne reagujeme aj na e-maily. Taktiež nám, samozrejme, záleží aj na našich zamestnancoch, aby do práce chodili s úsmevom na tvári a tým vytvárali pozitívny kolektív plný optimizmu a prenášali to na našich zákazníkov. Snažíme sa vytvoriť jednu veľkú rodinu a vzniknuté problémy riešiť s chladnou hlavou a ako dospelí ľudia. Naši zamestnanci sa snažia pracovať kreatívne, zdokonaľovať sa a neustále pracovať na svojej osobnosti.

 

Rastieme pre Vás, rastieme s Vami.

Naše pokroky sú aj Vaše pokroky. Sme cieľavedomí a trpezliví a každý úspech je pre nás radosť, či už je malý, alebo veľký. Zdokonaľujeme sa pre Vás, rastieme, vyvíjame sa. Nezdokonaľujeme sa preto, že musíme, ale preto, že chceme. Vieme, že na Slovensku sú platy pohyblivé a chceme, aby si cenovo dostupne prišiel na svoje každý, kto má o nás záujem. Snažíme sa rásť aj, každý deň vymýšľame zlepšenia a hlavne, aby pre Vás nebolo nakupovanie nepríjemný faktor, aby Vám ušetril čas a trpezlivosť. Možnosti nakupovania sú rôzne a my Vám ponúkame rôzne alternatívy, na ktoré ste zvyknutí, alebo ich chcete s nami vyskúšať. Sme tu s Vami, sme tu pre Vás.

 

Smernice používania internetového obchodu Delaclair.sk​

Tieto Smernice predaja nenarúšajú ani neobmedzujú práva spotrebiteľa, ktoré vyplývajú z neobmedzene záväzných právnych predpisov, ktoré nemôžu

byť zmenené ani zrušené prostredníctvom zmluvy.

 

 

  • 1

 

  1. Náš e-shop Delaclair.sk je určený na používanie zo strany fyzických osôb, ktoré sú plne spôsobilé na právne úkony.
  2. K správnemu používaniu našich služieb je užívateľ povinný disponovať počítačom a programovým vybavením, ktoré spĺňa nasledovné minimálne požiadavky: aktuálny internetový prehliadač, napr. Internet Explorer, Firefox alebo Chrome, monitor s rozlíšením minimálne 1024×768, odporúča sa mať zapnuté Cookies a Java Script, nainštalovaný program Adobe Acrobat Reader a tiež aktívny účet elektronickej pošty.
  3. E-shop Delaclair.sk ukladá v počítači užívateľa súbory cookies, používané na funkčné zachovanie informácií, ktoré ukladajú – napr. ukladanie preferencií prehliadania. Cieľom je zjednodušenie prehliadania pri ďalšej návšteve. Užívateľ sám rozhoduje o tom, ktoré súbory cookies sú uložené aj ako sú uložené, a to pomocou nastavení internetového prehliadača (bežne používané: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Safari). Pôvodné nastavenia prehliadačov umožňujú ukladanie súborov cookies.

 

  • 2

 

  1. Vlastnosti tovaru sú uvedené v Informáciách o výrobku, ktoré sú dostupné na internetovej stránke Delaclair.sk (šperky, obrúčky, hodinky), a tiež v popise daného výrobku. Prosíme Zákazníkov, aby brali do úvahy, že všetky výrobky majú špecifické vlastnosti, a to, že každý výrobok je neopakovateľný a minimálne sa líši od iných exemplárov toho istého výrobku, a tiež že majú neveľké rozmery, a ich vzhľad prezentovaný v našom e-shope má informačný charakter. Taktiež informujeme, že na vzhľad výrobkov majú vplyv rozmery a nastavenie parametrov monitora.
  2. Všetky ceny uvedené v tomto obchode zahŕňajú daň DPH Zákazník môže zvoliť druh zásielky v košíku. Podľa záväzných právnych predpisov je ku každej objednávke vystavená faktúra s DPH.
  3. Žiadne zľavy vzťahujúce sa na náš tovar a služby nie je možné kombinovať so žiadnymi inými zľavami. Zákazník môže na základe svojho výberu využiť jednu zľavu, ak podmienky danej zľavy jednoznačne neumožňujú možnosť spoločného využitia viacerých zliav.

 

  • 3
  1. Tovar doručuje dopravca, ktorý prevádzkuje podnikateľskú činnosť v oblasti doručovania zásielok, alebo pošta v súlade so Smernicami, ktoré zahŕňajú o. i. lehoty, spôsob dopravy. Smernice dopravcov, ktorých služby náš e-shop využíva sú dostupné na ich stránkach.
  2. Upozorňujeme Zákazníkov, že hodnotné zásielky sú vystavené riziku možnej straty, a záväzné predpisy ukladajú povinnosti aj osobe preberajúcej zásielku.
  3. Informujeme, že naše zásielky sú vždy v balení označenom značkou FRAGILE
  4. Odporúčame Zákazníkom, aby si skontrolovali zásielku v prítomnosti kuriéra. V súlade s predpismi má Zákazník právo otvoriť balík a skontrolovať či je jeho obsah zhodný s objednávkou a tiež, či tovar nie je poškodený.
  5. Prosíme Zákazníkov, aby v prípade zistenia, že balenie zásielky je iné, ako je uvedené vyššie, alebo je poškodené, alebo sa zistia akékoľvek odlišnosti s objednávkou, zásielku nepreberali a čo najskôr nás kontaktovali.
  6. Zákazník v súvislosti s využitím práva odstúpenia od zmluvy o predaji uzatvorenom na diaľku znáša nevyhnutné náklady na vrátenie tovaru.

 

UPOZORNENIE: V zmysle obchodných podmienok iZlato.sk a § 614 ako aj § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, Občianskeho zákonníka je kupujúci povinný prevziať svoju objednávku (dobierku). Škodu vzniknutú neprebratím zásielky má iZlato.sk právo v súlade s platnou legislatívou SR vymáhať súdnou cestou a prostredníctvom exekútora.

 

 

Ako nakupovať

Nakupovanie u nás je bezstarostné, rýchle a zvládne to každý! Celý sortiment si môžete pozrieť podľa prehľadne rozdelených kategórií.

 

Ak si chcete objednať vybraný šperk, stačí kliknúť na “Pridať do košíka”. Šperk sa automaticky pridá do košíka. Skontrolujte si počet kusov a kliknite na Dokončiť nákup. V košíku sa zobrazí nasledovné: 

  • doručenie POISTENOU DOPRAVOU POŠTOU
  • darčekové balenie LUXUS alebo jednoduché balenie SIMPLE
  • čistiaca handrička na šperky
  • zakliknutím okienka máte možnosť odoberať novinky a zľavy
  • dôležité je vyplnenie Vašej adresy, kde máme objednaný šperk doručiť /Váš  E-mail, Meno a priezvisko, Ulica a číslo domu, Obec, PSČ, Krajina, Vaše telefónne číslo/.

 

POZNÁMKA K OBJEDNÁVKE
Ak máte individuálne želanie, radi sa Vám prispôsobíme.

ADRESA DORUČENIA
Alebo diskrétnosť. Ak chcete šperk utajiť, môžeme Vám ho zaslať k Vašim blízkym (kamarátkam, rodine, … ). Vyberte spôsob dopravy v rámci Slovenskej republiky, prípadne do inej krajiny, v ktorej sa nachádzate.

PRIHLASOVANIE CEZ SOCIÁLNE SIETE

Najväčšou výhodou prihlasovania cez sociálne siete je jednoduchá a rýchla objednávka pri ďalšom nákupe, ktorá Vám uľahčí pohodlné nakupovanie z domu. My Vám ju ponúkame cez sociálnu sieť Facebook, Google, Twitter.

Po skontrolovaní Vašich údajov odkliknite súhlas s obchodnými podmienkami a posledným krokom je kliknúť na DOKONČIŤ NÁKUP.

Po dokončení objednávky Vám príde e-mail o prijatí objednávky, ktorú si skontrolujte. Ak by nastala chyba, alebo chcete k objednávke doplniť ďalší šperk, ktorý ste v ponuke našli neskôr, kontaktujte nás emailom na info@delaclair

.sk. Na všetky otázky Vám s radosťou odpovedia a poradia naše ochotné, milé kolegyne.

Tešíme sa na Váš nákup a ďakujeme za prejavenú dôveru!

Vaša Delaclair.sk

Všeobecné obchodné podmienky pre internetový obchod Delaclair.sk

 

I. ÚVOD

  1. Spoločnosť Konfo s.r.o. týmto reklamačným poriadkom v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov riadne informuje spotrebiteľa (ďalej aj „Zákazník“ alebo „Kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.
  2. Tieto obchodné podmienky sú v súlade s § 18 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa zverejnený na internetovej stránke www.delaclair.sk na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.
  3. Na týchto stránkach je prevádzkované internetový obchod Delaclair.sk ponúkajúce predaj vybraného spotrebného tovaru. Prevádzkovateľom Delaclair.sk a dodávateľom ponúkaného tovaru je firma Konfo s.r.o., so sídlom A. Prídavku 30, 080 01 Prešov, IČO: 36810398, IČ DPH: SK2022416979 zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Prešov, oddiel s.r.o. Vložka číslo: 18899/P.

 

II. IDENTIFIKÁCIA ZMLUVNÝCH STRÁN:

  1. predávajúci:

Konfo s.r.o., so sídlom A. Prídavku 30, 080 01 Prešov, IČO: 36810398, IČ DPH: SK2022416979 zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Prešov, oddiel s.r.o. Vložka číslo: 18899/P.

  1. kupujúci:

Zákazníkom sa rozumie užívateľ (všetky fyzické a právnické osoby bez obmedzenia) , ktorý má možnosť objednať si produkty na stránke Prevádzkovateľa. Príjemcom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorej je podľa objednávky Zákazníka zásielka určená. Miestom určenia sa rozumie miesto určené Zákazníkom, na ktoré je Prevádzkovateľ povinný zabezpečiť doručenie zásielky. Zásielkou sa rozumie tovar, ktorý je súčasťou ponuky Prevádzkovateľa na stránke delaclair.sk.

 

III. PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY:

  1. Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
  2. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
  3. Predmetom kúpy podľa uzavretej kúpnej zmluvy je tovar špecifikovaný čo do výrobku, názvu, druhu, množstva, váhy, rozmerov, ceny a pod. v objednávke kupujúceho.

 

IV. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:

IV.1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je právnickou osobou, povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH (ak mu bolo pridelené), číslo telefónu a e-mailovú adresu.

IV.2. Kupujúci, ktorý sa v rámci internetového obchodu zaregistroval, si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti “Moje údaje”.

IV.3. Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), predávajúci ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v rámci predzmluvných vzťahov s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

IV.4. V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže predávajúci po doručení objednaného tovaru, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch, resp. službách.

IV.5. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

IV.6. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s čl. 5 ods.1 písm. a) a písm. b) Nariadenia, bude osobné údaje kupujúceho získavať výlučne na účel uvedený v týchto obchodných a reklamačných podmienkach.

IV.7. Predávajúci vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto obchodných a reklamačných podmienkach bude získavať osobné údaje kupujúceho vždy osobitne na adekvátnom právnom základe a zároveň zabezpečí, že sa tieto osobné údaje budú spracúvať a využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iný účel alebo na účel plnenia kúpnej zmluvy.

IV.8. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že predávajúci mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:

  • svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto obchodných a reklamačných podmienok preukazujúce totožnosť predávajúceho,
  • kontaktné údaje predávajúceho, resp. zodpovednej osoby predávajúceho,
  • účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim a právny základ spracúvania osobných údajov,
  • že požadované osobné údaje na účely uzavretia kúpnej zmluvy a riadneho vybavenia a doručenia objednávky je kupujúci povinný poskytnúť,
  • ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods.1 písm. f), že oprávneným záujmom, ktorý predávajúci sleduje, je priamy marketing,
  • identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný tovar, resp. identifikačné údaje iných príjemcov alebo kategórie príjemcov osobných údajov ak existujú,
  • dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,

IV.9. Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.

IV.10. Predávajúci v súlade s Nariadením poskytuje kupujúcemu, ktorého údaje spracúva, nasledujúce informácie:

  • totožnosť a kontaktné údaje predávajúceho a v príslušných prípadoch zástupcu predávajúceho,
  • kontaktné údaje prípadnej zodpovednej osoby,
  • účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania,
  • ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods. 1 písm. f), oprávnené záujmy, ktoré sleduje predávajúci alebo tretia strana,
  • okruh príjemcov, alebo kategórie príjemcov osobných údajov, ak existujú,
  • v relevantnom prípade informáciu o tom, že predávajúci zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii,
  • dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
  • informácie o existencii práva požadovať od predávajúceho prístup k jeho osobným údajom a práva na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo práva namietať proti spracúvaniu ako aj práva na prenosnosť údajov,
  • právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
  • informácie o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, či je kupujúci povinný poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov,
  • existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania;

Kupujúci má právo získať od predávajúceho kópiu osobných údajov, ktoré sa spracovávajú a k nej má právo získať aj všetky vyššie uvedené informácie. Za akékoľvek ďalšie kópie o ktoré kupujúci požiada môže predávajúci účtovať poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom na vyhotovenie kópie.

IV.11. Ak kupujúci uplatní svoje právo podľa bodu IV.10 písomne alebo elektronicky a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo podľa bodu IV.10. žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto Nariadenia.

IV.12. Kupujúci má právo u predávajúceho namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak kupujúci namietne takéto spracúvanie, predávajúci ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky predávajúcemu a osobné údaje dotknutého kupujúceho sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať.

IV.13. Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov SR. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.

IV.14. Predávajúci prijme vhodné opatrenia s cieľom poskytnúť kupujúcemu všetky informácie uvedené v bode IV.11 v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, jasne a jednoducho formulované. Predávajúci poskytne informácie elektronicky alebo v súlade s Nariadením inými prostriedkami, na ktorých sa s kupujúcim dohodne.

IV.15. Informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti kupujúceho, poskytne predávajúci kupujúcemu bez zbytočného odkladu, v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.

IV.16. Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že z titulu plnenia uzavretej zmluvy sa pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhom príjemcov:

  • Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel Sa, Vložka č.803/S

IV.17. Kupujúci môže od predávajúceho v súvislosti so spracovaním svojich osobných údajov vyžadovať:

  1. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o jeho osobe spracúvané
  2. účel spracúvania jeho osobných údajov
  3. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní svojich osobných údajov v informačnom systéme a o jeho stave v rozsahu:
    • identifikačné údaje predávajúceho a zástupcu predávajúceho, ak bol vymenovaný
    • identifikačné údaje sprostredkovateľa; to neplatí, ak predávajúci pri získavaní osobných údajov nepostupuje podľa § 8 ZnOOÚ
  4. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie
  5. vo všeobecne zrozumiteľnej forme odpis jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  6. doplňujúce informácie, ktoré sú s ohľadom na všetky okolnosti a podmienky spracúvania osobných údajov potrebné pre kupujúceho na zaručenie jej práv a právom chránených záujmov v rozsahu najmä:
    • poučenie o dobrovoľnosti alebo povinnosti poskytnúť požadované osobné údaje; ak predávajúci získava osobné údaje kupujúceho na základe súhlasu kupujúceho podľa § 11 ZnOOÚ, oznámi jej aj čas platnosti súhlasu, a ak kupujúceho povinnosť poskytnúť osobné údaje vyplýva z priamo vykonateľného právne záväzného aktu Európskej únie medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo zákona, predávajúci oznámi kupujúcemu právny základ, ktorý jej túto povinnosť ukladá, a upovedomí ju o následkoch odmietnutia poskytnúť osobné údaje
    • informácie o tretích stranách, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté
    • okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
    • formu zverejnenia, ak majú byť osobné údaje zverejnené
    • tretie krajiny, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos osobných údajov
  7. opravu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania.
  8. likvidáciu jeho osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
  9. likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu ZnOOÚ alebo iného platného právneho predpisu SR.

IV.18. Kupujúci môže od predávajúceho v súvislosti so spracovaním svojich osobných údajov vyžadovať:

  1. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o jeho osobe spracúvané
  2. účel spracúvania jeho osobných údajov
  3. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní svojich osobných údajov v informačnom systéme a o jeho stave v rozsahu:
    • identifikačné údaje predávajúceho a zástupcu predávajúceho, ak bol vymenovaný
    • identifikačné údaje sprostredkovateľa; to neplatí, ak predávajúci pri získavaní osobných údajov nepostupuje podľa § 8 ZnOOÚ
  4. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie
  5. vo všeobecne zrozumiteľnej forme odpis jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  6. doplňujúce informácie, ktoré sú s ohľadom na všetky okolnosti a podmienky spracúvania osobných údajov potrebné pre kupujúceho na zaručenie jej práv a právom chránených záujmov v rozsahu najmä:
    • poučenie o dobrovoľnosti alebo povinnosti poskytnúť požadované osobné údaje; ak predávajúci získava osobné údaje kupujúceho na základe súhlasu kupujúceho podľa § 11 ZnOOÚ, oznámi jej aj čas platnosti súhlasu, a ak kupujúceho povinnosť poskytnúť osobné údaje vyplýva z priamo vykonateľného právne záväzného aktu Európskej únie medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo zákona, predávajúci oznámi kupujúcemu právny základ, ktorý jej túto povinnosť ukladá, a upovedomí ju o následkoch odmietnutia poskytnúť osobné údaje
    • informácie o tretích stranách, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté
    • okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
    • formu zverejnenia, ak majú byť osobné údaje zverejnené
    • tretie krajiny, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos osobných údajov
  7. opravu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania.
  8. likvidáciu jeho osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
  9. likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu ZnOOÚ alebo iného platného právneho predpisu SR.

 

IV.19. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči:

  1. spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
  2. využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
  3. poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

IV.20. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka kupujúceho je oprávnená, predávajúci je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie kupujúci namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.

IV.21. Kupujúci na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u predávajúceho kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu predávajúceho, ktoré by malo pre neho právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Kupujúci má právo žiadať predávajúceho o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom predávajúci je povinný žiadosti kupujúceho vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia predávajúci informuje kupujúceho v lehote podľa ods. 9.18. týchto Obchodných podmienok. Kupujúci nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov predávajúci vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke kupujúceho, alebo ak predávajúci na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho.

IV.22. Ak kupujúci uplatní svoje právo písomne a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom kupujúci doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania.

IV.23.Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom oznámenie Úradu ma ochranu osobných údajov. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.

IV.24. Predávajúci je povinný písomne vybaviť žiadosť kupujúceho podľa tohto čl. týchto obchodných a reklamačných podmienok, resp. vyhovieť požiadavkám kupujúceho podľa ZnOOÚ a písomne ho informovať najneskoršie do 30 dní od prijatia žiadosti alebo požiadavky.

IV.25. Obmedzenie práv kupujúceho podľa § 28 ods. 2 ZnOOÚ predávajúci bezodkladne písomne oznámi dotknutej osobe a Úradu ma ochranu osobných údajov.

 

V. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY:

Potvrdenie prijatej objednávky Vám systém zašle automaticky e-mailom. V deň odoslania zásielky kuriérom budete o tom taktiež informovaný e-mailom. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

 

VI. DODACIE LEHOTY A PODMIENKY:

Tovar sa doručuje Slovenskou poštou – podľa želania zákazníka. Doba doručenia tovaru závisí od typu doručenia, ktorý bol pri objednaní tovaru zvolený. Ak je objednaný tovar zaplatený, alebo objednaný na dobierku a nachádza sa na sklade, je tovar doručený do 2 pracovných dní. Mimo SR 3 až 5 pracovných dní. Ku každej zásielke je priložený originálny daňový doklad (faktúra), ktorý slúži zároveň ako záručný list. V prípade osobného odberu si tieto doklady prevezmete osobne spolu s tovarom. Tovar, ktorý je výsledkom vlastnej objednávky kupujúceho (tovar je gravírovaný alebo vyrábaný na zákazku) môže byť dodaný v iných lehotách ako sú uvedené v týchto obchodných podmienkach.

Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

Ak sa predávajúci a kupujúci v kúpnej zmluve nedohodli inak, predávajúci je povinný dodať vec kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy. Ak predávajúci nesplnil svoj záväzok dodať vec v lehote podľa prvej vety, kupujúci ho vyzve, aby dodal vec v ním poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Ak predávajúci nedodá vec ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Farebné zobrazenie tovaru na monitore nemusí presne zodpovedať reálnym farebným odtieňom ako ich bude kupujúci vnímať v skutočnosti. Zobrazenie farebných odtieňov je okrem iného závislé aj na kvalite zobrazovacieho monitora, resp. iného použitého zobrazovacieho zariadenia.

 

VII. SPÔSOB PLATBY ZA TOVAR

Pri dokončovaní objednávky Vám ponúkame viacero možností platby:

  1. PLATBA CardPay

Platba kartou prebieha cez platobnú bránu Tatrabanky. Všetky údaje o platobnej karte sú chránené autoritou Tatrabanky. Celý proces prebieha mimo nášho e-shopu. Po platbe ste presmerovaný späť na stránky www.delaclair.sk a bude Vám zobrazená informácia o potvrdení prijatia objednávky.

  1. ONLINE PLATBA CEZ INTERNETBANKING – TatraPay

Za tovar môžete zaplatiť prevodným príkazom na zabezpečenej stránke Tatra banky s automaticky vopred vyplnenými údajmi o platbe (suma, variabilný symbol). S Vašimi údajmi neprichádzame do kontaktu, sme informovaní iba o úspechu alebo neúspechu transakcie.

  1. PLATBA PREVODOM
    Objednávku môžete uhradiť aj prevodom na náš účet v Tatra banke. Údaje k platbe Vám budú zaslané na Váš e-mail, ako aj potvrdenie prijatia objednávky. Ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky. Ihneď po prijatí úhrady Vám bude objednávka expedovaná.

 

VIII. POPLATKY ZA DORUČENIE A BALENIE TOVARU:

Všetok objednaný tovar je doručovaný za aktuálne ceny našich zmluvných prepravcov bez navýšenia. Objednávateľ má možnosť vybrať si spôsob doručenia aj balenia šperkov!

 

IX. NADOBUDNUTIE VLASTNÍCTVA A PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE:

IX.1. Prevzatím tovaru na dohodnutom mieste prechádza vlastnícke právo k tovaru na kupujúceho. Kupujúci, ktorý nespĺňa definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona, nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.

IX.2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď kupujúci alebo tretia osoba splnomocnená kupujúcim prevezme tovar od predávajúceho alebo od jeho zástupcu, povereného doručiť tovar, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase, keď predávajúci umožní kupujúcemu nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.

 

X. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA:

Kupujúci je oprávnený prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

Predávajúci nezodpovedá za vady:

  1. Spôsobené mechanickým poškodením tovaru: Roztrhnutie retiazky, rozbitie kameňa, poškriabanie výrobku, zapučenie, pokrivenie, vypadnutie kameňa spôsobené zlomením alebo pokrivením krapne, v ktorej je kameň uchytený, ulomenie zapínania, zalomenie lankových retiazok, prasknutie šinky prsteňa.
  2. Poškodenie tovaru spôsobené bežným nosením: Prirodzené opotrebenie ako je, ošúchanie závesných krúžkov na visiacich náušniciach, predratie krúžkov na príveskoch, predratie očiek na retiazkach, bežné opotrebenie ródiovaného šperku napríklad spodnej časti prsteňov zo striebra
  1. Tovar znehodnotený pri nedodržaní pokynov pre riadnu starostlivosť.
  1. Reklamovaný tovar musí byť kompletný.

 

Záruka:

Na všetok tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade potreby sprostredkujeme aj pozáručný servis Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

 

XI. REKLAMÁCIE:

Pre reklamáciu tovaru platia príslušné ustanovenia občianskeho zákonníka, taktiež i zákona o ochrane spotrebiteľa. Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu.

V prípade otázok k reklamácii tovaru, nás prosím kontaktujte e-mailom na adresu info@delaclair.sk.

 

 

Postup pri uplatnení reklamácie:

  1. Kupujúci je povinný vypísať reklamačný formulár, ktorý je na stiahnutie na našej stránke v časti reklamácie, kde uvedie svoje meno a priezvisko, adresu , tel. číslo, číslo objednávky, dátum prebratia tovaru a popis reklamovanej vady tovaru.
  2. Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list, ktorú obdŕžal s objednaným tovarom.
  3. Reklamovaný šperk vložíte do plastovej obálky, ktorú si môžete zakúpiť na pošte a odošlite najlepšie poisteným listom, nie však na dobierku! (nie na dobierku a neodporúčame ani balíkom, pretože balíky nám pošta nedoručuje a tým pádom sa predĺži čas pre riešenie Vašej výmeny/vrátenia).

Pohyb / doručenie Vami odoslanej zásielky si môžete skontrolovať na stránke slovenskej pošty www.posta.sk v časti sledovanie zásielok. Podacie / sledovacie číslo zásielky nájdete na zadnej strane podacieho lístka. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

 

Do obálky vložte:

– Upozorňujeme o právach spotrebiteľa, podľa ktorého právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku nemá spotrebiteľ v prípade zmluvy, ktorej predmetom je vec vyrobená na základe špecifikácií spotrebiteľa prípadne slúži na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb. Príkladom takýchto vecí môžu byť prstene vyrobené na individuálnu objednávku veľkostí, taktiež personalizované výrobky (napr. pomocou gravírovania).

  1. V prípade zaslania reklamácie kuriérskou službou nám zmluva uzatvorená s ňou umožňuje skontrolovať reklamovaný tovar spolu s dokumentáciou v prítomnosti vodiča. Doručenie nevhodne zabezpečeného tovaru bez povinnej dokumentácie inými kuriérskymi službami, ktoré si sami zvolíte, môže skomplikovať prevzatie reklamácie v prípade, ak nám tieto kuriérske služby neumožnia pri prevzatí vykonať kontrolné úkony.
  2. Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list, ktorú obdŕžal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe aj v prípade reklamácie).

Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, nešetrné zaobchádzanie, zanedbanie starostlivosti o tovar, neodbornú montáž, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru, nesprávne ošetrovanie tovaru, nesprávnu inštaláciu.

Všetky právom uplatnené opravy sú v záručnej dobe bezplatné. Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj v prípade neodborného zásahu do výrobku počas záručnej doby inou ako oprávnenou osobou. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru,
  2. výmenou tovaru,
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Kupujúci má právo uplatniť si počas záručnej doby u predávajúceho zodpovednosť za vady tovaru zakúpeného u predávajúceho za ktoré zodpovedá výrobca, dodávateľ alebo predávajúci. V ostatných prípadoch nebude môcť predávajúci opraviť poškodený tovar v rámci záruky, a v prípade ak kupujúci po upozornení na túto skutočnosť požiada o jeho opravu, bude povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s vykonaním servisného zásahu a opravou takéhoto tovaru.

Predávajúci informuje o vybavení reklamácie kupujúceho písomne na adresu kupujúceho. Spolu s tovarom odošle kupujúcemu aj kópiu vyjadrenie k reklamácii, fotodokumentáciu prijatého a odchádzajúceho tovaru.

Vybavením reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Predávajúci je povinný na požiadanie Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI) preukázať kópiu potvrdenia o prijatí reklamácie, dôvody, pre ktoré nie je možné rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď a pre ktoré nie je reklamáciu možné vybaviť ihneď po určení spôsobu vybavenia reklamácie, zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia a kópiu dokladu o vybavení reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatní počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia alebo osoba splnomocnená výrobcom vyjadrovať sa k reklamáciám. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatní po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietne, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

Záruka sa nevzťahuje na vady, na ktoré bol v čase uzatvárania zmluvy upozornený alebo o ktorých musel s prihliadnutím k okolnostiam pri uzatváraní zmluvy vedieť.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI) na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.

Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo kupujúceho na náhradu škody podľa osobitného predpisu.

Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim Konfo s.r.o. je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

XII. VÝMENA TOVARU DO 60 DNÍ

Šperk vložíte do plastovej obálky, ktorá je bežne na predaj na pošte. Na túto obálku napíšte adresu našej spoločnosti a odošlite najlepšie poisteným listom (nie na dobierku, neodporúčame ani balíkom, nakoľko balíky nám pošta nedoručuje, a teda sa predĺži čas na riešenie vašej výmeny). Zásielka od Vás musí obsahovať nasledovné:

A – šperk v pôvodnom balení, B/ – vyplnený výmenný formulár.

( Formulár je na stiahnutie v časti všetko o nákupe – Výmena tovaru).

Dôležité upozornenie: pri šperkoch, ktoré neboli skladom a museli ste na nich čakať, teda sa vyrábali až po prijatí Vašej objednávky, alebo boli na želanie zákazníka dodatočne gravírované, ako napríklad obrúčky alebo náramky s platničkou, už nie je možné vymeniť ani vrátiť.

iZlato.sk si vyhradzuje tiež právo na neschválenie výmeny / vrátenia šperku, ktorý javí známky viditeľného nosenia, povrchového opotrebenia alebo mechanického poškodenia. Vaša výmena bude realizovaná v priebehu 14 dní od doručenia šperku na výmenné oddelenie.

 

XIII. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY:

Každú objednávku môžete zrušiť do 15:00 v deň objednania, ak bola objednávka prijatá do 15:00, alebo do 12:00 ak bola objednávka prijatá predchádzajúci deň po 15:00 e-mailom info@delaclair.sk, a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného tovaru.

Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom.

V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od zrušenia objednávky, bezhotovostným prevodom na ním určený účet alebo poštovým poukazom.

 

XIV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY KUPUJÚCIM, KTORÝM JE SPOTREBITEĽ

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

Tovar objednaný, upravovaný na zákazku (ako sú hlavne obrúčky, zásnubné prstene, prstene s kameňmi, retiazky a náramky inej veľkosti aké máme aktuálne na sklade, gravírovanie do šperkov) je tovarom zhotoveným podľa osobitných požiadaviek zákazníka a nevzťahuje sa naň možnosť odstúpenia od zmluvy a jeho vrátenia predávajúcemu v zákonnej lehote 14-tich dní.

Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania z tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Tovar je potrebné vrátiť vrátane prípadných darčekov. Náklady na odoslanie tovaru Predávajúcemu hradí Kupujúci. Zásielku, ktorú posielate Vy k nám, hradíte Vy. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Tovar zasielajte prosím späť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený, vrátane príslušenstva (originálny doklad o kúpe, záručný list (ak bol súčasťou), návod na použitie atď.). Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za stratu alebo poškodenie zásielky.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúka predávajúci ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom zmluvy a ak došlo k ich úplnému poskytnutiu. (Pri odstúpení od zmluvy Vám budú rovnako refundované náklady dodania tovaru v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý Vám ponúkame, t. j. bežné poštovné za doručenie zásielky Slovenskou poštou)

Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ je povinný pri odstúpení od zmluvy zaslať tovar späť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.

 

XV. OSOBITNÉ DOJEDNANIA PRI KÚPE TOVARU ZO ZLATA

Zákazník je oprávnený, v lehote 90 dní od dodania tovaru predávajúcim, požiadať predávajúceho o spätnú kúpu dodaného tovaru, a to len v prípade, ak predmetom kúpy bol výrobok zo zlata. Uvedené oprávnenie je zákazník povinný uplatniť u predávajúceho písomne, telefonicky alebo emailom vo vyššie uvedenej 90 – dňovej lehote. V prípade výslovného záujmu predávajúceho o spätnú kúpu tovaru je zákazník povinný zaslať predmetný tovar predávajúcemu. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. Odporúčame zaslaný tovar poistiť. Po doručení tohto tovaru predávajúci posúdi stav opotrebovania a funkčnosti tovaru a oznámi zákazníkovi v lehote 7 dní od prevzatia tovaru cenu, za ktorú predmetný tovar spätne odkúpi od zákazníka. V prípade akceptácie tejto ceny zákazníkom zaplatí predávajúci zákazníkovi v lehote 3 dní dojednanú cenu. V prípade ak nedôjde k dohode o spätnom odkúpení tovaru, predávajúci vráti tovar zákazníkovi, pričom zákazník je povinný uhradiť predávajúcemu náklady súvisiace so spätným doručením tovaru, ktoré sa uskutoční zaslaním na dobierku alebo poisteným listom.

 

XVI. MIERY UVÁDZANÉ PRI DANOM PRODUKTE:

Všetky miery produktu sú merané v najhrubšom a najširšom mieste šperku. Predávajúci nie je zodpovedný za nesprávne pochopenie tohto meracieho systému.

 

XVII. SÚHLAS S OBCHODNÝMI PODMIENKAMI A REKLAMAČNÝM PORIADKOM:

Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

 

XVIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkmi sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

Meno a priezvisko osoby zodpovednej za prevádzku obchodu a kontaktná adresa elektronickej pošty: Martin Konfederák, m.konfederak@delaclair.sk

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 16. novembra 2018

 

Reklamačný poriadok

I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Spoločnosť Konfo s.r.o. týmto reklamačným poriadkom v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov riadne informuje spotrebiteľa (ďalej aj „Zákazník“ alebo „Kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.
  2. Tento reklamačný poriadok je v súlade s § 18 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa zverejnený na internetovej stránke www.delaclair.sk na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.

 

II. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY PREDANÉHO TOVARU

  1. Delaclair.sk zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim – výrobné chyby  (§ 619 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (§ 619 ods. 2 Občianskeho zákonníka). Záručná doba je 24 mesiacov (§ 620 Občianskeho zákonníka).
  2. Záručné doby začínajú plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim (§ 621 Občianskeho zákonníka).
  3. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru (§ 627 Občianskeho zákonníka).
  4. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe (§ 626 ods. 1 Občianskeho zákonníka).
  5. Predávajúci nezodpovedá za vady:
  6. a)spôsobené mechanickým poškodením tovaru (roztrhnutie retiazky, rozbitie kameňa, poškriabanie výrobku, zdeformovanie/zalomenie retiazky či náramku, poškriabanie drahého kovu, zapučenie alebo prasknutie prsteňa, poškodenie šperku prítomnosťou chemických látok, čistiacich prostriedkov, používaním čistiacich handričiek na matovaný a gravírovaný povrch,   a iné)
  7. b)na tovar poškodený bežným nosením (prirodzené opotrebenie napr. predratie krúžkov na visiacich náušniciach, predratie krúžkov na príveskoch atď.)
  8. c) na vypadnutie kameňa alebo perly, ktoré je spôsobené mechanickým poškodením (nárazom, pádom, neprimeraným tlakom na lôžko kameňa, pri kontakte s horúcou vodou,..)
  9. d) zdeformovanie alebo zlomenie dutých šperkov
  10. e)tovar znehodnotený pri nedodržaní uvedených pokynov pre riadnu starostlivosť (časť VI. NÁVOD A POKYNY PRE RIADNU STAROSTLIVOSŤ)

Bežné opotrebenie, poškriabanie a mechanické poškodenie nemôžeme považovať za výrobnú chybu a v týchto prípadoch bude reklamácia odôvodnene zamietnutá.

 

Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká:

  1. a) nepredložením kompletného tovaru vrátane príslušenstva,
  2. b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
  3. c) uplynutím záručnej doby tovaru,
  4. d) neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  5. e) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim

 

Počas záručnej doby má zákazník v prípade právom uplatnených opráv právo na bezplatné odstránenie vady po zaslaní tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie spolu so záručným listom, resp. kópiou dokladu o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list, vyplneným reklamačným formulárom na poštovú adresu predávajúceho.

Šperky z bieleho zlata môžu nosením zožltnúť. Je to preto, že zliatin bieleho zlata používaného k výrobe je viac druhov. Prírodná farba zlata je len žltá. Biele zlato vzniká zliatím (legovaním) rýdzeho žltého zlata s obyčajnými kovmi bielej farby. Tieto potom pôvodnú žltú farbu zlata v zliatine „prebijú.“ U bieleho zlata sa pridáva zinok a paládium a vzájomný pomer týchto kovov v zliatine vytvára intenzitu jej bielej farby. Šperky z bieleho zlata sa nakoniec poťahujú tenkou vrstvou ródia. Ródium je platinový kov, ktorý má krásnu bielu farbu. Na šperk sa nanáša galvanizáciou, čo je povrchová úprava ako zlatenie. Prsteň z bieleho zlata sa nosením ako každý šperk opotrebúva. Postupne sa z neho „zotrie“ biele ródium, a na povrch ,,prerazí“  pôvodná zlatožltá farba zlata.

 

III. MIESTO UPLATNENIA PRÁV ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY (REKLAMÁCIE)

Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vady bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady (§ 18 ods. 2 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho vznikne jej neodstrániteľnosť, bude reklamácia predávajúcim odôvodnene zamietnutá. Kupujúci si uplatňuje reklamáciu osobne v niektorej z prevádzok Predávajúceho alebo poštou zaslaním tovaru na adresu Predávajúceho.

 

IV. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE

Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:

  1. a) doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu,
  2. b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu alebo určenej osobe.

 

V. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

  1. Kupujúci je povinný vypísať reklamačný formulár, ktorý je na našej stránke vo dolnej časti stránky a svojím podpisom potvrdiť odovzdanie reklamovaného tovaru. Pri predkladaní alebo zasielaní tovaru na reklamáciu je zákazník povinný predložiť doklad okúpe, ktorý slúži ako záručný list alebo jeho kópiu.
  2. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, Predávajúci, alebo ním poverený zamestnanec, alebo určená osoba, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie (podľa § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie (§2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa.
  3. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
  4. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
  5. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomné vyjadrenie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie (§ 18 ods. 9 Zákona o ochrane spotrebiteľa).
  6. Ak ide o vadu, ktorá je odstrániteľná, má Kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (§ 622 ods. 1 Občianskeho zákonníka)
  7. V prípade oprávnenej výmeny môže Kupujúci namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady (§ 622 ods. 2 Občianskeho zákonníka).
  8. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadný tovar za nezávadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti (§ 622 ods. 3 Občianskeho zákonníka).
  9. Ak ide v prípade oprávnenej reklamácie o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať(§ 623 ods.1 Občianskeho zákonníka).
  10. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku
  11. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
  1. odovzdaním opraveného tovaru,
  2. výmenou tovaru,
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

VI. NÁVOD A POKYNY PRE RIADNU STAROSTLIVOSŤ

Šperk je delikátny predmet ktorý slúži na ozdobu. Aby bola životnosť a krása Vášho šperku čo najdlhšia, je potrebné pri jeho používaní dodržiavať niektoré zásady.

  1. Šperky nenoste pri výkone ťažkých prác a v prašnom, chemicky agresívnom alebo vlhkom prostredí a pri činnosti, kde môže dôjsť k pretrhnutiu retiazok alebo zraneniu od náušníc, príveskov a podobne, alebo k poškodeniu šperku.
  2. Zabráňte šperku styku s vodou (obyčajnou, sladkou, slanou), saponátmi, lakom na vlasy, parfumom a inými chemickými prostriedkami.
  3. Šperky môžu reagovať aj na ľudský pot oxidáciou povrchu.
  4. Nezabudnite si šperky dať dole pred spaním, pretože môže prísť k polámaniu, roztrhnutiu alebo k inému mechanickému poškodeniu šperkov, prípadne Vášmu poraneniu.
  5. Zvýšenú pozornosť venujte odľahčeným (dutým) šperkom, sú citlivejšie na nárazy, ale pri šetrnom zaobchádzaní Vám poslúžia ako šperky z masívu.
  6. U šperkov povrchovo upravovaných (napr. matovaním, pieskovaním, zlátením alebo ródiovaním) dochádza denným nosením k ošúchaniu povrchovej úpravy, čo je spôsobené opotrebením tovaru. Takéto šperky je nutné chrániť pred mechanickým poškodením a nesmú prísť do styku s vodou, čistiacimi prostriedkami, alebo chemikáliami. Pri čistení šperkov s farebnou úpravou použite iba suchú, mäkkú handričku.
  7. Vo výnimočných prípadoch môže v dôsledku nosenia šperku prísť k podráždeniu pokožky. V tomto prípade Vám neodporúčame šperk ďalej nosiť. Vtedy ide o Vašu individuálnu alergickú reakciu, čo tiež nemožno považovať za výrobnú vadu.
  8. Šperky skladujte v priestoroch bez agresívnych chemikálií. Najlepšie vo vreckách z PVC v tmavom prostredí bez prístupu vzduchu

Zlaté šperky a Strieborné šperky noste vždy a výlučne samostatne, nikdy nie spolu s inými šperkami alebo hodinkami.

Zlaté šperky na povrchu ródiované veľmi rýchlo  reagujú na vplyvy vonkajšieho prostredia zmenou farby, alebo stratením lesku. Už malá prítomnosť nevhodných chemických látok spôsobuje ich černenie. Zvlášť citlivé sú na prítomnosť síry. Z organických látok je to napr. aj ľudský pot.

Ten má u každého iné zloženie. Preto niekomu šperky černejú a niekomu nie.

Šperky s kameňmi a perlami nevkladajte do horúcej vody. U niektorých kameňov a perál je potrebná zvlášť vysoká opatrnosť! Niektoré kamene  hlavne perly a jantár nie je možné uchytiť inak ako nalepením a pri neopatrnom používaní resp. kontakte s horúcou vodou môžu vypadnúť.

Oceľové, titánové šperky a hodinky sú novinkou na našom trhu. Aj keď je chirurgická oceľ veľmi tvrdý a odolný materiál, plochy šperku s vysokým leskom sa môžu poškriabať. Ešte citlivejší na povrchové poškodenie je titán. Tento ušľachtilý materiál vykazuje pri veľmi malej hmotnosti pomerne vysokú pevnosť. Na povrchu je však málo odolný. Jeho hlavnou výhodou je, že je podobne ako chirurgická oceľ, považovaný za materiál nevyvolávajúci alergie. Oceľové šperky bez farebnej vrstvy ošetrujte rovnako ako šperky zo zlata.

V domácich podmienkach sa dá šperk čistiť prípravkami, ktoré sa dajú kúpiť v klenotníctvach, v predajniach drogérie, alebo aj u nás v internetovom zlatníctve iZlato.  Sú to čistiace kvapaliny a handričky. Pred ich použitím si pozorne prečítajte návod na použitie. Handričky nepoužívajte na šperky, ktorých povrch je matovaný alebo jemne gravírovaný. Takáto úprava sa môže veľmi ľahko poškodiť.

 

Odstúpenie od zmluvy

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY DO 14 DNÍ

V prípade, že šperk nesplnil Vaše očakávania, môžete šperk vrátiť zo zákona v stanovenej lehote 14 dní. Šperk je potrebné zaslať bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník. V prípade otázok nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adresu info@delaclair.sk.

Šperk vložte do originál krabičky, v ktorej bol šperk doručený a následne do plastovej obálky pre poistené zásielky, ktorá je bežne na predaj na pošte. Na túto obálku napíšte adresu našej spoločnosti a odošlite najlepšie poisteným listom (nie na dobierku, neodporúčame ani balíkom, nakoľko nám balíky pošta nedoručuje, a teda sa predlží čas na riešenie Vašej žiadosti).

Pohyb / doručenie Vami odoslanej zásielky si môžete skontrolovať na stránke Slovenskej pošty – www.posta.sk v časti sledovanie zásielok. Podacie / sledovacie číslo zásielky nájdete na zadnej strane podacieho lístka. Poplatok za poštovné k nám je na náklady zákazníka.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúka predávajúci ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom zmluvy a ak došlo k ich úplnému poskytnutiu.

Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 

Zásielka od Vás musí obsahovať nasledovné:

Upozorňujeme o právach spotrebiteľa, podľa ktorého právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku nemá spotrebiteľ v prípade zmluvy, ktorej predmetom je neprefabrikovaná vec, teda tovar nami nedeklarovaný ako SKLADOM, alebo je vec vyrobená na základe špecifikácií spotrebiteľa, prípadne slúži na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb. Príkladom takýchto vecí môžu byť prstene vyrobené na individuálnu objednávku veľkostí, taktiež personalizované výrobky (napr. pomocou gravírovania).

Delaclair.sk si vyhradzuje tiež právo na neschválenie odstúpenia od zmluvy v prípadoch ak šperk, ktorý javí známky viditeľného nosenia, značného povrchového opotrebenia alebo mechanického poškodenia. Viacej informácii o Odstúpení od zmluvy v odseku XI. vo Všeobecných obchodných podmienkach.